Известие

Collapse
No announcement yet.

гори масло като побъркана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от grecko Покажи съобщение
    Колеги, смених гумичките и се оправи...... за момент!!!! след 2 седмици каране и никакво горене на масло се гонихме с едни приятели и много ама мнооооогоо пържене видя тази алфа. на другия ден проверявам маслото и ужас...... 2-300 грама нямаше. и започна пак да гори и започна да ПУШИ зверски синьо. отидох при друг майстор в пазарджик, който ми го препоръчаха. работел само с италиански коли, попита ме какви са гумичките и дали ги е лепил предишния, казах му че са за 20лв. всичките и едва ли ги е лепил. тогава той ми каза, че много хора идвали след като някой др им сменил гумичките и всички били със изкочили гумички или били хлабави. днес чакам да се обади да е взема и ще видя какво е станало, но предишния майстор ми беше казал, че всмукателния колектор бил чист и това е признак, че не са сегменти.... дано да се оправи....
    аааа да ви се похваля и ми направиха мизерия на колата... от заден ляв стоп през целия калник и цялата врата ми е надраха с ключ до ламарина..... ужассссс
    Не ща да те плаша, но гумичките просто се откопчават, даже бат ви oem беше писал някъде, че ги лепи. Не знам колко помага .. Моята беше спряла да гори нацяло след единия ремонт(хаха) за няколко седмици после пак почна, ама "по-културно" отпреди и я търпя(мързелът ми е по-голям от мен). Като отваряхме тогава половина гумички бяха изпадали. С две думи - туинспарк ли бе да го опишеш Скоро правих основен ремонт на една 2,0TS - тя пък не гори грам, да не и се начудиш
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #47
      До голяма степен причина за изпадането на гумичките е луфта във водачите. Освен това, когато хлабините там са в допустимите граници и без гумички разходът на масло няма да е съществено по-висок.

      Накратко - добре е да се провери състоянието на водачите и евентуално да се направи ремонт на главата. Не е скъпо начинание, но е от съществено значение.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        До голяма степен причина за изпадането на гумичките е луфта във водачите. Освен това, когато хлабините там са в допустимите граници и без гумички разходът на масло няма да е съществено по-висок.

        Накратко - добре е да се провери състоянието на водачите и евентуално да се направи ремонт на главата. Не е скъпо начинание, но е от съществено значение.
        Това ме накара да се замисля, може би просто са ми добре райберени водачите. А гумичките ... да не се замисляме много .. По принцип главите ги давам на хора дето правят само това всеки ден по цял ден, ама то знае ли човек.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #49
          На TS моторите им дават хлабини във водачите:

          всмукателни: 0,032 - 0,065
          изпускателни: 0,047 - 0,08

          На V6 моторите:

          за всички: 0,02 - 0,06

          При дизелите:

          за всички: 0,03 - 0,066


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Свалиш ли глава се прави от- до и забравяш за нея и не е толкова скъпо, както споменахте, нали така?
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Аз смених 3 лепила докато намеря точното за гумичките. 3 пъти са ми изскачали. И последно ми пратиха едно лепило от Джърмънито. Залепих ги 24 часа съхна и после рекох да пробвам да извадя една. Не можах. Окъсах я цялата и се наложи да я режа.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Аз смених 3 лепила докато намеря точното за гумичките. 3 пъти са ми изскачали. И последно ми пратиха едно лепило от Джърмънито. Залепих ги 24 часа съхна и после рекох да пробвам да извадя една. Не можах. Окъсах я цялата и се наложи да я режа.
                Това, според мен е конструктивен недостатък. Очевидно водачите или нямат канали за захващане на гумичките или те са лошо изработени. При други модели двигатели без лепила дори е трудно да извадиш гумичката.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Това, според мен е конструктивен недостатък. Очевидно водачите или нямат канали за захващане на гумичките или те са лошо изработени. При други модели двигатели без лепила дори е трудно да извадиш гумичката.
                  Конструктивен недостатък?! В туинспарк?! Туй ни мой да е истина!!
                  Между другото от едно известно време съм спрял да купувам гумички на клиенти щото шлайфистите имат наблюдения кои точно влизат най-стегнато, оставил съм ги да си преценят. Та стигаме пак до извода "остави играчът да играе". Оставям главата и я вземам готова от-до. Нито е скъпо, нито ще я направя по-добре от този, който всеки ден това прави.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Конструктивен недостатък?! В туинспарк?! Туй ни мой да е истина!!
                    Между другото от едно известно време съм спрял да купувам гумички на клиенти щото шлайфистите имат наблюдения кои точно влизат най-стегнато, оставил съм ги да си преценят. Та стигаме пак до извода "остави играчът да играе". Оставям главата и я вземам готова от-до. Нито е скъпо, нито ще я направя по-добре от този, който всеки ден това прави.
                    +1

                    И аз съм много доволен от тази услуга (сервиза за глави в кв. "Хладилника") Имат добра техника, вършат си перфектно работата и не взимат скъпо.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      140 лева едно шлайфане не е много
                      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                      Ramstein - Benzin
                      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                      Comment


                      • #56
                        Тук шлайфането е 25лв, но като сложиш райберене, пасване, гумички и проверки с разглобяването и сглобяването става към 90лв за 8V и към 120 за 16V.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #57
                          Нямат канал както и на много други коли и там където е гладък водача се лепят за да е сигурно.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                            140 лева едно шлайфане не е много
                            За последно съм ползвал услугите на сервиза на хладилника преди 4 - 5 години. Цените бяха сходни с тези, които съобщава Code.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Мен ми я правиха в обеля ... има и още един сервиз на бул. Европа
                              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                              Ramstein - Benzin
                              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                              Comment


                              • #60
                                след цял ден разправия, май постигнах някакъв резултат.... пушенето значително намаля и вече 2 дни с газ до ламарината маслото си е там за сега, след още 2,3 дни ще пиша пак КАК Е

                                Comment

                                Working...
                                X